piątek, 23 stycznia 2015

starving

dostałam swoją dawkę fluxemedu, nie ma to jak psychotropy za 4 złote.



teraz schudnę. schudnę bez problemu, schudnę do 44 kg w miesiąc maksymalnie. po fluoksetynie chudnę błyskawicznie. chcę być tak chuda by złamać się wpół. zmieniam bandaże. zmieniam się. uciekam od ludzi.

na początku bałam się o tym pisać, a teraz nie obchodzi mnie to właściwie wcale. schudnę z tego ogromnego brzucha, schudnę z poczucia ciężkości, schudnę z ud, schudnę z destrukcyjnych myśli, apetyt tak bardzo mi się zniweluje, że będę mogła jeść cokolwiek (choć i tak jem ostatnio w większości same ogórki)

dziś zjadłam dwie kromki pełnoziarnistego chleba z tostera z ogórkiem, sałatkę z rukoli, awokado i ogórków, małą kawę i wodę wodę wodę.

już niedługo.



2 komentarze:

  1. Kochanie spróbuj chudnąć troszkę wolniej, a trwale. Będziesz miała lepsze samopoczucie i więcej siły. Trzymaj się :)

    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to fluxemed, jest dostępny bez recepty? Powodzenia kochana.

    OdpowiedzUsuń